Cautare
 
 

Rezultate pe:
 


Rechercher Cautare avansata

Like

Lady Gaga-papusa Illuminati???

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Lady Gaga-papusa Illuminati???

Mesaj Scris de OpHaNiM la data de 3/3/2011, 01:55

[b]Episodul 1-Jertfa

Am gasit o analiza pe acest site al videoclipului Bad Romance:


Ea joaca rolul unei sclave sexuale care e drogata,manipulata si controlata,pentru a fi licitata de unul din membrii mafiei ruse.



Rah-rah-ah-ah-ah-ah!
Roma-roma-mamaa!
Ga-ga-ooh-la-la!
Want your bad romance

Aceste versuri par mai degraba a fi un imn de adorare sau o icantatie a zeului Amon-Ra-zeul Soarelui la egipteni

Iata continuarea:



I want your ugly
I want your disease
I want your everything
As long as it’s free
I want your love
(Love-love-love I want your love)

want your horror
I want your design
‘Cause you’re a criminal
As long as your mine
I want your love
(Love-love-love I want your love-uuhh)

I want your psycho
Your vertigo stick
Want you in my rear window
Baby you’re sick
I want your love
Love-love-love
I want your love
(Love-love-love I want your love)


I want your drama
The touch of your hand
I want your leather-studded kiss in the sand
I want your love
Love-love-love
I want your love
(Love-love-love I want your love)



Lumina soarelui o readuce la viata pe Gaga la inceputul videoclipului.



Ochii,Urechile sunt acoperite-ea nu aude,nu vede,fiind prizoniera,nestiind ce sa faca.E lipsita de simturile senzoriale.



Într- una din scene , ea poartă ochelari de soare groase şi vorbeste cu ea printr-o oglinda,incercand sa fie receptiva .



Aici ea are acei ''ochi mari'' bulbucati,facuti cu efecte speciale,ea ne arata nevinovatia prin privirea sa inocenta si chiar plange,in timp ce sta intr-o cada de baie,spalandu-si pacatele.



Este ridicata de 2 femei cu forta,ea accepta in cele din urma sa fie preluata de elita,acceptandu-si soarta.Este fortata sa bea vodca-poate un drog.



Devenita sclava sexuala,este dezbracata si este scoasa la licitatie unor tipi care par sa reprezinte probabil casele de discuri,ori niste tipi care vor sa fie satisfacuti sexual ori elita masonica a Illuminati.Gaga este obligată să -şi îndeplineasca obligaţiile sale ca un sclav de sex ... aţi ghicit ... sex cu ofertantul câştigător .In jurul ei,dansatori care si ei par sa nu isi poata folosi simturile senzoriale,avand ochii acoperiti.





Face un gest cu mainile neobisnuit,ridicandu-le spre cele 2 capete de gazela,care in ocultismul satanic il reprezinta pe Baphomet


Dupa ce este preluata de un tip imbracat in negru,un mafiot rus sau poate capul elitei Illuminati,acesta sta pe pat si o asteapta pe Lady GaGa sa-l satisfaca sexual intr-o camera plina de simbolism.



Aici patul ia foc brusc,prin miscarea strategica a mainilor sale,ca prin magie.In realitate,acel pat nu era pat pentru sex,ci un altar de initiere in cultul lui Baphomet dupa cum arata amplasarea celor 2 capete de gazela,nu era vorba de sex cu tipul acela,ci de initierea in ordinul satanist a lui Baphomet.El a fost doar un mijloc pentru ea de a obţine ceea ce ea a vrut .. faima !



Imbracata acuma in culoarea sacrificiului,Lady Gaga ne arata ca acuma apartine Illuminatilor,face o marcă comercială " Ochiul în triunghi " gest de mână după iniţierea ei.



Scena finală prezinta Gaga situată în pat mafiot rus,acum schelet ars.
Observaţi cum totul este ars , cu excepţia celor două capete de gazelă . Adevaratul sex a fost cu Baphomet prin foc! Tipul a fost un instrument , un om care a fost sacrificat în procesul de iniţiere,o jertfa.





Imagine de soare în nuanţe Razorblade pe ochelari . Ea poartă o rochie de aur. Aurul este reprezentant de soare în ocultism.
Gaga-centrul sistemului solar



In zona genitala se afla o cruce,o mare lipsa de respect fata de crestinism.



Lady Gaga-reptilian satanist ?
Poate doar cu efectele speciale,priviti dar coloana vertebrala si liliacul de pe cap:



Deci practic videoclipul Bad Romance arata dovada ,ca Lady Gaga fie ca ar fi sau nu intr-o grupare oculta,cert e ca suntem condusi de ei.




Lady Gaga,episodul 2-dansul pe taramul ocult

Lady Gaga este o cântăreaţă lansată fulminant în anul 2008, super-hitul ei “Poker Face” făcând furori pe toată planeta. Dar totuşi ceva anume frapează la ea…simbolismul din jurul său. Acesta e atât de evident, încât te întrebi dacă nu cumva e o glumă proastă. Simbolismul Illuminati devine atât de clar, încât o analiză ca aceasta nu este decât un simplu exerciţiu de a arăta evidenţa.Toată personalitatea lui lady Gaga (fie că interpretează pe scenă sau nu) reprezintă preţul plătit pentru controlul minţii.

Înainte de a începe o analiză propriu-zisă a apariţiilor lui Lady Gaga, să clarificăm mai întâi câteva noţiuni ce vor fi folosite în acest articol: “Illuminati”, “controlul minţii” şi “proiectul Monarch”.

Ce este Illuminati?

“Illuminati” reprezintă un grup restrâns de oameni de elită (politicieni de vârf, oameni foarte bogaţi, persoane influente), ce pot fi întâlniţi în diverse organizaţii ca grupul Bilderberg, CFR (Consiliul pentru Relaţii Externe) etc., ce au scop dominarea întregii lumi din punct de vedere politic, economic, social şi religios, sub egida New World Order (Noua Ordina Mondială). Deşi Illuminati a fost fondat în 1776 şi desfiinţat oficial câţiva ani mai târziu, tot mai mulţi cercetători cred că ordinul s-a perpetuat până în ziua de azi, sub forma organizaţiilor amintite mai sus.

Proiectul MK-ULTRA de control al minţii

Pentru a înţelege ce reprezintă “controlul minţii”, să ne referim puţin la proiectul “MK-ULTRA”. Acesta din urmă reprezintă numele de cod dat de către CIA programului său de “interogare chimică”, care a fost început la începutul anilor ‘50 şi continuat până la sfârşitul anilor ‘60 ai secolului 20. Programul a fost testat pe cetăţeni americani şi s-a folosit de multe tipuri de droguri, precum şi de alte metode, pentru a manipula stările mentale individuale, şi pentru a schimba funcţiile creierului. Proiectul MK-ULTRA a fost adus la cunoştinţa publicului în 1975, prin intermediul a 2 comisii: o comisie a Congresului american şi una prezidenţială. Eforturile de anchetare au fost zădărnicite întrucât directorul CIA, Richard Helms, ordonase cu 2 ani înainte distrugerea dosarelor privind acest proiect. Deşi CIA afirmă că experimentele de control al minţii au fost abandonate, un fost angajat al CIA, Victor Marchetti, a declarat în multe interviuri că agenţia americană foloseşte în continuare tehnicile de control al minţii, sub alte forme.

Proiectul Monarch
Una din aceste forme este “proiectul Monarch”, ce reprezintă o tehnică de control al minţii prin intermediul căreia subiectul este expus unei traume atât de violente, încât mintea sa creează o separare. Mintea sa devine divizată, şi astfel apare o nouă personalitate, modelată de către manipulatori. Atunci când o persoană suferă o traumă indusă de un electroşoc, va simţi o stare de “minte uşoară”, de parcă ar zbura asemenea unui fluture. Există, de asemenea, o reprezentare simbolică privind metamorfoza acestei frumoase insecte: dintr-o omidă, ea se transformă în cocon (ce reprezintă inactivitatea), şi apoi în fluture (noua creaţie), ce se va întoarce la punctul său de origine. Asemenea model migrator face ca fluturele să fie o specie unică. Trebuie să reţinem de aici faptul că fluturele reprezintă simbolul controlului minţii.

În timpul “reeducării” lor, subiecţilor li se sugerează că au de-a face cu numeroase simboluri, ca arbori, pânze de păianjen, măşti, labirinturi, fluturi etc. De asemenea, li se prezintă filme care conţin simboluri specifice (”Vrăjitorul din Oz” sau producţii Walt Disney). La fel cum acestor subiecţi li se spală minţile, şi publicul larg este manipulat printr-un proiect de control al minţii la scară mondială, prin aceste producţii Walt Disney, sau prin alte filme hollywoodiene, ori chiar videoclipuri.

Ce reprezintă numele “Lady Gaga”?

Înainte de a analiza simbolismul ascuns de pe scena unde activează Lady Gaga, să vedem mai întâi ce semnifică numele ei. “Gaga” în limba engleză este un termen care înseamnă “sonat”, “ramolit”, “senil”, “dus”,”idiot”, “prostuţ”, gagă”. “Gaga” este, probabil, cel mai usor nume de pronunţat în limba engleză, acesta fiind adesea primul sunet scos de bebeluşi, în încercarea de a imita vorbirea umană. Deci, “Lady Gaga” s-ar traduce prin: “doamna sonată”, “doamna prostuţă”, “doamna gagă”, “doamna fără minte”. Această minte goală poate fi umplută cu orice lucru. Iar această stare, a minţii goale, poate fi obţinută cu succes după un proces de control al minţii.Femeia-robot din filmul "Metropolis" (1927)
De asemenea, se poate spune că numele a fost inspirat şi după numele melodiei formaţiei Queen “Radio Gaga”. În videoclipul lui “Radio Gaga”, sunt folosite secvenţe din filmul “Metropolis” (1927), care povesteşte istoria unei femei din clasa muncitoare, ce a fost aleasă de reprezentanţii unei organizaţii oculte, pentru a transforma-o în robot, folosindu-se de ştiinţă şi magie neagră. Această transformare ar putea fi o metaforă pentru controlul minţii. Odată transformată în robot, femeii i se oferă sarcina de a corupe alţi reprezentanţi ai clasei muncitoare. Interesant e faptul că şi alte cântăreţe, ca Madonna, Beyonce, Kylie Minogue, s-au folosit de imaginea femeii-robot în unele din videoclipurile lor. Lady Gaga, pentru a continua “tradiţia”, foloseşte acelaşi lucru în videoclipul piesei “Paparazzi”.

Semnificaţia logo-ului lui Lady Gaga
Logo-ul lui Lady Gaga
Interesant şi foarte evident este şi logo-ul cântăreţei. El prezintă un corp de femeie fără cap, cu un fulger care porneşte din pieptul său şi care iese prin organele sale genitale. Lipsa capului semnifică încă o dată absenţa gândirii proprii, a conştiinţei personale. Acest corp seamănă frapant de mult cu ciudatele manechine fără cap ce le puteţi găsi în magazinele de haine. Fulgerul implică faptul că trupul său fără gândire a fost “încărcat” cu o forţă care-i conferă viaţă (interesantă comparaţie, căci procedeul de control al minţii care se bazează pe traume foloseşte tratamente cu electroşoc).

Simbolismul ochiului atotvăzător din videoclipurile lui Lady Gaga
Dacă vă uitaţi la câteva din imaginile sau videoclipurile lui Lady Gaga, veţi observa faptul că ea, în mod constant, închide unul din ochii săi. Mulţi oameni ar interpreta acest lucru ca o “chestie cool”, dar cei care sunt familiarizaţi cu simbolismul societăţilor oculte, ştiu faptul că “ochiul lui Horus” (aşa cum mai este el denumit) este unul dintre cele mai vechi simboluri folosit de organizaţiile oculte.

Să citim puţin din Dicţionarul de Ocultism semnificaţia ochiului lui Horus:
Ochiul său stâng (ochiul răului) se află în mâna sa stângă, care se referă la “mâna lui Fatima”. De asemenea, acest simbolism are o mare asemănare cu Baphomet, adică cu Satana. Să fie totul doar o simplă strategie de marketing şi comunicare a celor ce se află în preajma lui Lady Gaga?

Videoclipurile lui Lady Gaga

După cum veţi putea observa, aproape toate videoclipurile lui Lady Gaga conţin simboluri oculte, precum şi aspecte care ţin de controlul minţii.



În videoclipul acesta, Lady Gaga vorbeşte ca un robot, de parcă limba i-ar fi fost tăiată, despre un bărbat care “i-a înghiţit creierul”. Gaga este interogată de un bărbat care vorbeşte foarte straniu şi într-o modalitate hipnotică. Ce ar putea sugera acest videoclip decât un proces de control al minţii?


În acest videoclip, plin de simbolism, Lady Gaga trece printr-un mare proces de metamorfoză. Lady se află în pat cu iubitul ei. Observaţi tabla de şah (simbol masonic) pe pereţi şi un cap de berbec (ce reprezintă satanismul). După ce observă aparate de fotografiat, tipul începe să se comporte ciudat, iar lucrurile devin violente. În final, el o împinge pe Lady Gaga afară pe balcon. În timp ce ea cade, pe fundalul ecranului apare un vârtej (asociat, în mod obişnuit, cu hipnotismul). Lady Gaga cade într-un mod destul de “delicat”, acest lucru sugerând că a sa coborâre nu este de natură fizică, ci reprezintă trauma victimelor supuse procesului de control al minţii. Apoi, Lady Gaga intră într-o casă, într-un scaun de rotile şi apoi îşi scoate treptat hainele. Începe să meargă puţin, cu ajutorul unor cârje, ce reprezintă reeducarea sa de către elita ocultă. Ea e îmbrăcată ca un robot (la fel ca în filmul “Metropolis” de care am vorbit mai sus). O altă scenă o arată dansând, într-o rochie de nuntă, jumătate albă, jumătate neagră. Aceasta semnifică asocierea ei (forţată) cu “Frăţia neagră”. Apoi, transformarea sa e completă.

Tot în acest videoclip, Lady Gaga poartă haine de Mickey Mouse (deci, iar ne aduce aminte de programul Monarch, amintit mai sus). Ea se comportă într-un fel foarte robotic, de parcă gândurile şi acţiunile ei ar fi controlate de altcineva. Apoi, Gaga îl otrăveşte pe tipul din videoclip, iar în final zâmbeşte foarte ciudat. Atunci când ea îl omoară pe prietenul ei, acest lucru aduce aminte de nivelul “Delta” al proiectului Monarch, cunoscut şi sub denumirea de “programul ucigaşului”.

Delta este cunoscut ca “programul ucigaşului”, fiind dezvoltat pentru antrenarea forţelor speciale (Delta Force, Mossad etc.) în operaţiuni militare. Subiecţii sunt agresivi, nu mai simt frica şi sunt foarte eficienţi în ducerea la îndeplinire a sarcinilor lor. La acest nivel, apar instrucţiuni de auto-distrugere sau de sinucidere.

După ce îşi duce la îndeplinire misiunea de ucidere, Lady Gaga, în acest videoclip, îşi culege răsplata, aceea de a fi un “sclav Illuminati”.

Mai e interesant de remarcat un fapt. Regizorul videoclipului “Paparazzi” este Jonas Akerlund, care făcea parte în anii ‘80 din formaţia suedeză de black metal “Bathory”, foarte cunoscută pentru versurile sale sataniste. Să fie iar totul o simplă coincidenţă?

Concluzii: ce este de fapt Lady Gaga?

Lady Gaga este un personaj folosit de organizaţia Illuminati pentru procesul de control al minţii, o păpuşă care întruchipează ceea ce reprezintă oamenii în ochii organizaţiilor oculte: fiinţe teleghidate, fără minte, manechine, roboţi controlaţi de la distanţă, hipnotizaţi, incapabili de a gândi coerent. Pe de altă parte, simbolismul pe care ea îl foloseşte este profund şi ezoteric. În timp ce tinerii fani ai lui Lady Gaga încearcă să o imite în comportamentul ei, simbolismul acţiunilor sale poate intra în subconştientul fanilor săi. Împreună cu filmele de la Hollywood, cu spectacolele de televiziune, şi cu alte staruri ale muzicii, Lady Gaga reprezintă instrumentul perfect prin care organizaţiile oculte ce controlează în prezent lumea încearcă să manipuleze şi minţile tinerilor.



Acest articol este continuarea primului material despre Lady Gaga , publicat în exclusivitate şi în premieră în România de site-urile lovendal.net şi almeea.com. Articolul respectiv a produs destule valuri şi controverse, fiind preluat pe multe site-uri româneşti, şi chiar de anumite publicaţii (ca “7 Plus”). Trebuie să recunoaştem: Lady Gaga este o cântăreaţă foarte controversată. E adevărat că marketingul din jurul ei e foarte puternic, ceea ce o face ca să se vândă, dar, totodată, e adevărat şi faptul că şi simbolistica ocultă pe care o înconjoară pe Lady Gaga e la fel de puternică.

Poate că unora li s-au părut ridicole asemănările dintre simbolistica organizaţiei Illuminati cu Lady Gaga, gândindu-se că totul e doar o nebunie, dar oare sunt ei conştienţi de manipularea de care au parte din partea unor organizaţii secrete? Oamenii nu-şi dau seama că sunt manipulaţi; conştientul lor nu realizează asta. Dar în subconştient, le sunt impregnate mesaje, imagini, sunete şi simboluri, care le determină acţiunile lor conştiente viitoare. De aceea, vă îndemn din toată inima, să fiţi vigilenţi!

În articolul care urmează, vă voi prezenta alte dovezi care vin să întărească ideea că Lady Gaga nu e decât o marionetă în mâinile organizaţiei oculte Illuminati.

Templul masonic, prezent în fotografiile lui Lady Gaga
Pentru acei care, din articolul anterior, mai au încă dubii privind influenţa simbolistică francmasonică în apariţiile lui lady Gaga, iată în continuare dovada care arată foarte clar legătura cântăreţei cu francmasoneria: poza din lateral este realizată în interiorul unei loji masonice. Dacă aveţi cunoştinţe elementare de francmasonerie, aţi şti de fapt importanţa celor două coloane gemene de templu, Ioachim şi Boaz, care sunt reprezentate într-o mulţime opere de arte masonice.

Lady Gaga se află aşezată între două coloane masonice, purtând pantofi Hello Kitty, şi, din punct de vedere simbolistic, aspectul ei e în strânsă legătură cu un program de control al minţii (inocenţă, copilărie, reeducare, etc.) Ochii ei sunt închişi, dar pe pleoapele ei sunt desenaţi doi ochi deschişi, ceea ce, din punct de vedere simbolic ne transmite următorul mesaj: ochii săi par deschişi, dar totuşi sunt închişi.

Ce reprezintă cele două coloane, Ioachim şi Boaz, putem citi dintr-un dicţionar de simboluri religioase:Ioachim şi Boaz reprezintă o pereche de coloane simbolice, descrise în scrierile biblice, privind templul lui Solomon şi fiind prezente în templurile masonice. În Cabala mistică, Ioachim şi Boaz sunt coloanele copacului vieţii şi reprezintă mila şi severitatea.

Ioachim este polaritatea masculină a Universului, lumina, mişcarea, activitatea, electronul. Boaz este polaritatea feminină a Universului, reprezentând întunericul, pasivitatea, receptivitatea şi tăcerea. Cele două coloane este echivalentul occidental al lui Yin-Yang, adică contrariile aflate în echilibru.

Francmasonii au preluat acest simbol, căruia i-au dat semnificaţia de dezvoltare spirituală a omului. O legendă masonică spune că filozoful grec Pitagora a descoperit coloanele şi, împreună cu Hermes Trismegistus, le-a folosit pentru a descoperi toate secretele Geometriei.În poza următoare, Lady Gaga, se află pe tronul masonic, pe fiecare parte a sa aflându-se cele două coloane gemene de care am vorbit mai sus. Ea poartă o rochie Hello Kitty, şi pozează într-o postură de manechin. Mâinile sale sunt poziţionate într-un anumit fel, încât aduce aminte de dictonul hermetic “ceea ce se află sus, se află şi jos”.

Deasupra capului lui lady Gaga se află simbolul francmasonic al compasului. Precum se ştie, francmasonii, înainte de a deveni o organizaţie ocultă, reprezentau breasla liberă a zidarilor, a constructorilor de temple şi biserici. În aceste construcţii, ei se foloseau de instrumente ca echerul şi compasul, care au devenit astfel simbolurile lor. Deşi, compasul şi echerul aveau la începuturi doar o semnificaţie “inginerească”, în momentul transformării francmasonilor în organizaţie ocultă, compasul şi echerul s-au transformat în simboluri total diferite.

Vom citi din acelaşi dicţionar de simboluri religioase ce reprezintă echerul şi compasul:Compasul este unul dintre cele mai obişnuite simboluri ale francmasoneriei, simbolizându-l pe Dumnezeu ca arhitect al Universului. Ca instrument de măsură, compasul reprezintă judecata şi discernământul. Fiind folosit la desenarea de cercuri, compasul reprezintă simbolul spiritualităţii, eternitatea.

Echerul, surprins şi el în acest simbol, alături de compas, este folosit pentru măsurarea pătratului, simbolul pământului, şi astfel tărâmul materialităţii. Împreună, compasul şi echerul, reprezintă convergenţa dintre spirit şi materie. Cele două simboluri formează hexagrama, adică uniunea pământului cu cerul.În articolul precedent am relatat faptul că numele de Lady Gaga îşi are originea din videoclipul “Radio Gaga” al formaţiei Queen, în care apar scene din filmul “Metropolis”. Acest film este binecunoscut pentru temele sale puternic oculte (magie neagră, sacrificiul pentru zeul păgân Moloch, controlul minţii, târfa Babilonului).

În filmul “Metropolis”, Maria, o fată din clasa muncitoare, este “aleasă” de către elita mondială şi transformată într-un fel de robot ce poate fi controlat. Astfel, se formează o dihotomie între falsa şi reala Marie, lucru subliniat de Lady Gaga în ultima ei producţie muzicală, “Fame Monster”.

În imaginea de sus, luată din filmul “Metropolis”, se poate observa coafura robotului Maria care se aseamănă foarte mult cu cea a lui Lady Gaga. În această scenă din film, androidul Maria trebuie să simbolizeze “târfa Babilonului”, aşa cum este ea prezentată şi în Biblie, în Apocalipsa lui Ioan.

Dăm citire din “Apocalipsa lui Ioan” (17:3-7):

“3. Şi m-a dus, în duh, în pustie. Şi am văzut o femeie şezând pe o fiară roşie, plină de nume de hulă, având şapte capete şi zece coarne.
4. Şi femeia era îmbrăcată în purpură şi în stofă stacojie şi împodobită cu aur şi cu pietre scumpe şi cu mărgăritare, având în mână un pahar de aur, plin de urâciunile şi de necurăţiile desfrânării ei.
5. Iar pe fruntea ei scris nume tainic: Babilonul cel mare, mama desfrânatelor şi a urâciunilor pământului.
6. Şi am văzut o femeie, beată de sângele sfinţilor şi de sângele mucenicilor lui Iisus, şi văzând-o, m-am mirat cu mirare mare.
7. Şi îngerul mi-a zis: De ce te miri? Eu îţi voi spune taina femeii şi a fiarei care o poartă şi care are cele şapte capete şi cele zece coarne”.

Lady Gaga în Ţara Minunilor şi controlul minţii
La recentul MTV Video Music Awards 2009 (cel mai mare festival muzical internaţional), îmbrăcămintea lui Lady Gaga i-a lăsat pe mulţi telespectatori confuzi şi perplexi. De ce oare? Pentru că cele şase costume pe care cântăreaţa americancă le-a purtat reprezintă şase personaje diferite din binecunoscuta povestire “Alice în Ţara Minunilor”. Dar această povestire, împreună cu “Vrăjitorul din Oz” este foarte cunoscută pentru că prezintă multe aspecte privind controlul minţii.

“Alice în Ţara Minunilor” şi “Vrăjitorul din Oz” sunt două dintre cele mai mari teme care se ocupă de procesul de manipulare a minţii, datorită simbolismului lor ocult, a folosirii “realităţii inversate”, a jocurilor de cuvinte şi a iluziilor.De la publicarea primului articol despre Lady Gaga (august 2009), simbolismul cântăreţei a continuat să exploteze aceleaşi teme despre care am discutat. Deşi Lady Gaga este o pesroană inteligentă şi educată în simbolism, creaţia acestor poze este opera fotografilor ei, a stiliştilor şi a altor “consultanţi”. Indiferent dacă ea este conştientă de fenomenul de manipulare a minţii pe care-l promovează sau este ea însăşi o simplă victimă, un singur lucru e clar: simbolismul ocult este prezent din plin la această cântăreaţă.

Totuşi, trebuie să fim sinceri şi să recunoaştem că Lady Gaga nu este prima şi singura cântăreaţă care se foloseşte de aceste simboluri oculte; ele mai sunt prezente şi la alţi muzicieni de renume. Dar la Lady Gaga frapează că referinţele pe care le trimite la controlul minţii, la societăţile secrete, la zeul Baphomet, sau la filmul “Metropolis” sunt prea evidente, pentru a crede că totul e doar o coincidenţă sau rezultatul unei expresii artistice. Există o campanie media susţinută prin care aceste simboluri sunt împinse în faţa publicului. Şi ce ar trebui să facem? Aşa cum ne spune Lady Gaga, în prima sa melodie: “Just Dance”, adică să dansăm…Pe ritmurile impuse de oculta mondială.




Lady Gaga-episodul 3-Manipularea si controlul mental


Lady Gaga, păpuşa Illuminati: manipularea minţii din videoclipul “Telephone”


Mai sunt unii oameni (destul de inocenţi i-aş numi) care încă tot nu cred că Lady Gaga ar fi instrumentul perfect de manipulare a maselor de către forţele oculte. Dacă nu au fost convinşi de aceste două articole (Lady Gaga, păpuşa Illuminati, sau cum poţi controla mintea umană şi Lady Gaga, păpuşa Illuminati (partea 2): să dansăm pe tărâmul ocult – unde au fost prezentate dovezi mai mult decât convingătoare), poate că articolul de faţă îi va face să deschidă mai bine ochii.

E vorba despre analiza videoclipului de 9 minute “Telephone” al lui Lady Gaga, apărut la începutul anului 2010. În afara esteticii foarte ciudate a acestui videoclip, dincolo de el se ascund niveluri mult mai profunde de interpretări. Căci, într-adevăr, videoclipul “Telephone” se referă la manipularea minţii şi, în mod specific la programul Monarch, o tehnică de manipulare folosită, nu de puţine ori, în industria de divertisment. Şi culmea e că regizorul lui “Telephone”, e acelaşi suedez Jonas Akerlund, cel care a regizat şi videoclipul “Paparazzi” al lui Lady Gaga, şi care a făcut parte în anii ‘80 din formaţia suedeză de black metal “Bathory”, foarte cunoscută pentru versurile sale sataniste. Să amintim doar un singur album al acestei formaţii “The Return of the Darkness and Evil” (1985), adică “Întoarcerea întunericului şi a răului”. Numele albumului spune totul, nu-i aşa?


Reîntorcându-ne la videoclipul “Telephone”, Lady Gaga, ca şi în “Paparazzi”, joacă acelaşi rol: de păpuşă controlată de alţii şi care ucide oamenii. Iar Lady Gaga nu ne-a explicat niciodată deschis ce semnificaţie are acest videoclip, pentru că se urmăreşte ca el să nu fie înţeles de marea masă a oamenilor.

Când asculţi pentru prima dată piesa “Telephone” la radio, te gândeşti că nu e decât o melodie obişnuită în care Lady Gaga primeşte telefoane de la un prieten gelos şi enervant, în timp ce ea se află într-un club. Acest lucru e reliefat şi de primele versuri din cântec:

Cod:
“Hello, hello, baby;
You called, I can’t hear a thing.
I have got no service
in the club, you see, see…
Wha-Wha-What did you say?
Oh, you’re breaking up on me…
Sorry, I cannot hear you,
I’m kinda busy”.


Adică, tradus mot-a-mot, ar suna ceva de genul:

Cod:
“Alo, alo, iubitule,
Ai sunat, dar eu nimic n-aud,
Pentru că n-am semnal în club.
O, vrei s-o rupi cu mine…
Îmi pare rău, dar nu te-aud,
Căci sunt cam ocupată”.


Doar ascultând aceste versuri, ţi-ai fi putut-o imagina pe Lady Gaga stând pe ringul de dans dintr-un club şi nerăspunzând la telefon. Până aici nimic ocult. Totuşi, videoclipul lui Akerlund dă o nouă viziune acestui cântec. Într-un interviu acordat portalului E Online, Lady Gaga însăşi încearcă să explice acest fapt ciudat:

Cod:
“A fost ceva uimitor de tare în ‘Papparazi’, unde este o muzică pop de înaltă calitate (…) Jonas Akerlund, regizorul ambelor videoclipuri (’Paparazzi’ şi ‘Telephone’ – n.trad.), a atins această înaltă calitate a muzicii. Eu am vrut să facă acelaşi lucru şi cu acest videoclip (’Telephone’ – n.trad.), al cărei melodie are un caracter superficial, dar el l-a transformat în ceva mult mai profund”.


Ceea ce nu spune Lady Gaga în acest interviu e faptul că acest “mai profund” nu semnifică altceva decât procesul de control al minţii umane, un mecanism folosit uzual de marile armate ale lumii, de serviciile secrete (ca CIA), de unele secte religioase şi de elita Illuminati. Scopul este ca fiinţele umane să devină sclavi din punct de vedere mental, cu scopul de a executa anumite sarcini specifice.

Dacă în videoclipul “Paparazzi”, Lady Gaga joacă rolul unei femei-sclave programate să-şi otrăvească şi să-şi ucidă iubitul, videoclipul “Telephone” reprezintă de fapt o continuare a poveştii de mai sus, căci Gaga ajunge în închisoare pentru crima ei.

De fapt, în videoclip “telefonul” reprezintă o metaforă a creierului lui Lady Gaga, iar faptul că ea nu răspunde la telefon (adică la creier) sugerează faptul că ea este “disociată” de realitate. Această disociere este scopul suprem al programului de control al minţii Monarch. Aşa cum am explicat şi în acest articol “Vrăjitorul din Oz”, minunată poveste pentru copii, dar plină de semnificaţii oculte ascunse, în cadrul proiectului Monarch, subiectul este expus unei traume atât de violente, încât mintea sa creează o separare. Mintea sa devine divizată, şi astfel apare o nouă personalitate, modelată de către manipulatori. Această personalitate poate fi uşor folosită pentru a duce la îndeplinire anumite sarcini, ca de exemplu asasinarea unui om.

Să citim puţin din cartea dr. Ellen P. Lacter – “Relaţia dintre programul de control al minţii şi abuzul ritual”:

Cod:
“Programarea de control al minţii, bazată pe traume, poate fi definită ca o tortură sistematică ce blochează capacitatea victimei de a fi conştientă (prin teroare, durere, durere, droguri, iluzionism, suprastimulare senzorială, lipsă de oxigen, căldură sau frig extrem, stimularea creierului, experienţe în apropierea morţii), care este apoi sugestionată prin implantarea de gânduri, ordine şi percepţii în mintea inconştientă, determinând astfel victima să facă, să simtă, să gândească sau să perceapă lucrurile, aşa cum doreşte persoana manipulatoare. Obiectivul este acela ca victima să urmeze ordinele, fără să fie conştientă de ceea ce face, indiferent dacă aceste ordine încalcă voinţa sau principile morale şi spirituale ale victimei”.


Aşadar, versurile melodiei care le-am tradus mai sus, capătă, în contextul acestui videoclip, un alt înţeles. Dacă telefonul reprezintă mintea lui Lady Gaga (de fapt, mintea unui robot manipulat), atunci, clubul de dans este reprezentativ pentru starea sa disociativă, căci acesta poate constitui “locul magic”, unde sclavii a căror minte este controlată de manipulatori, sunt învăţaţi să se descarce în timpul evenimentelor traumatice.

În ceea ce priveşte aceste versuri din melodie “Îmi pare rău, dar nu te-aud, / Căci sunt cam ocupată”, şi ele capătă, în acest context, o altă semnificaţie. “Sunt cam ocupată” poate însemna faptul că Lady Gaga s-a disociat deja de realitate. “Iubitul” din “Alo, alo, iubitule” reprezintă, de fapt, realitatea, viaţa reală, care o cheamă pe Lady Gaga să revină la viaţă. Dar, aşa cum spun versurile, în continuare, “nu am semnal în club”, ceea ce înseamnă că ea nu se află acolo.

Versurile următoare din melodie, capătă, în această nouă lumină, o semnificaţie şi mai clară:

Cod:
“Stop callin’, stop callin’,
I don’t wanna think anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.
Stop callin’, stop callin,
I don’t wanna talk anymore!
I left my head and my heart on the dance floor.”


Tradus, ar însemna cam următorul lucru:

Cod:
“Nu mă mai suna, nu mă mai suna,
Nu vreau să mai gândesc.
Mi-am lăsat capul şi inima pe ringul de dans.
Nu mă mai suna, nu mă mai suna,
Nu mai vreau să vorbesc.
Mi-am lăsat capul şi inima pe ringul de dans”.


Lady Gaga nu mai gândeşte şi nu mai vorbeşte, căci mintea şi inima ei au fost disociate de personalitatea sa, datorită programului Monarch.

Revenind la videoclip (realizat în stilul celebrului regizor Quentin Tarentino), acesta este unul cu adevărat ciudat şi şocant, căci, ţinând cont de versurile melodiei, pare că n-are nicio legătură cu acest cântec. Dar, atunci când tehnicile de control al minţii sunt aduse la lumină, simbolismul videoclipului devine evident, iar povestea sa devine mult mai coerentă.

Acest videoclip începe cu intrarea lui Lady Gaga în “închisoarea târfelor”. Aflându-se în curtea închisorii, Lady Gaga păşeşte înlănţuită şi, ceea ce e ciudat e faptul că ea poartă nişte ochelari de soare, realizaţi din ţigări. Cum ţigările îi acoperă ochii, acest lucru ar putea semnifica starea de orbire faţă de viaţa sa toxică, fiind o fiinţă teleghidată mental.Mai departe, în videoclip, lui Lady Gaga pare că-i place să stea în închisoare. Să fie din cauza faptului că ea este o sclavă ce ascultă comenzile care i se dau? Probabil că da. Apoi, până la urmă, ea părăseşte închisoarea şi ajunge într-o maşină, unde discută cu o altă cântăreaţă, Beyonce. În interiorul maşinii, Gaga şi cu Beyonce poartă un dialog, ca şi cum ar fi două sclave controlate la nivelul minţii. O frază foarte interesantă atrage atenţia în cadrul acestui dialog: “Încrederea e ca o oglindă. O poţi repara dacă se sparge, dar crăpătura încă o poţi vedea”. Poate fi vorba aici de un iubit care a înşelat, dar, la fel de bine, poate fi vorba şi de stricăciunea permanentă cauzată de crearea multiplelor personalităţi în procesul de control al minţii.

În continuare, în videoclip Lady Gaga joacă rolul unei chelneriţe care-şi serveşte clienţii la masă. Ea nu numai că-i serveşte, dar…şi-i otrăveşte cu miere de albine. Oamenii sunt otrăviţi şi mor pe capete. Acest lucru poate semnifica faptul că elita francmasonică Illuminati “otrăvesc” masele cu o mass-medie toxică.

Foarte interesant e faptul că în dialogurile din maşină, Lady Gaga îi spune lui Beyonce “Miere de albine”, ceea ce aduce aminte de mierea otrăvită cu care sunt otrăviţi clienţii, dar poate însemna faptul că “mierea otrăvită” a lui Gaga şi Beyonce reprezintă muzica şi videoclipurile cu ajutorul cărora publicul este “intoxicat”.

În timp ce clienţii agonizează şi mor, Beyonce îşi pune ochelarii de soare gen “Mickey Mouse”, exact acelaşi tip de ochelari fiind folosiţi de Gaga şi în videoclipul “Paparazzi”, atunci când îşi omoară iubitul.În ambele videoclipuri, cântăreţele poartă ochelari de soare, în timp ce sunt înfăptuite crimele, ceea ce semnifică faptul că ele sunt programate să omoare oameni. Acest lucru nu este deloc întâmplător, întrucât urechile lui Mickey Mouse semnifică, din punct de vedere ocult, controlul minţii, toate producţiile lui Walt Disney fiind cunoscute pentru manipularea şi ocultismul pe care le creează.

După ce dansează, împreună cu Beyonce, în jurul cadavrelor fără viaţă, Lady Gaga pleacă de la locul crimei şi este prezentată apoi prezentată într-un costum de leopard, o referinţă ce aduce aminte de programarea “pisicilor de sex”.
Cercetătorul Ron Patton, în cadrul lucrării sale, “Proiectul Monarch”, afirmă:
Cod:
Programarea sexuală elimină toate convenţiile morale învăţate anterior şi stimulează instinctele sexuale primitive, lipsite de orice inhibiţii. Schimbările în “pisică” pot apărea la acest nivel.


În concluzie, videoclipul de la “Telephone” este încă o dovadă care demonstrează că producţiile lui Lady Gaga sunt pline de referinţe cu privire la controlul minţii şi la simbolismul Illuminati. Exemplul oferit de Gaga nu este unul pozitiv. Videoclipul poate spune un lucru simplu: lumea este pregătită să înghită orice prostie sau manipulare pe care elitele oculte o servesc, şi acest lucru este realizat prin intermediul păpuşilor controlate de către ei. Aşa cum este şi Lady Gaga. Iar noi, să nu urmăm exemplul lui Gaga şi să spunem “Nu vrem să mai gândim!”








Lady Gaga,episodul 4-ritualul sexualo-satanist

Lady Gaga, păpuşa Illuminati “Alejandro” sau venirea Antihristului

“Lupt cu sentimentele mele în legătură cu Biserica. În termeni de religie, sunt o persoană foarte religioasă. Am fost crescută în catolicism. Cred în Iisus Hristos. Cred în Dumnezeu. Sunt o persoană foarte spirituală, căci mă rog foarte mult. Dar, în acelaşi timp, nu există nicio religie care să nu urască sau să nu se opună unui alt grup rasial, religios sau sexual. Din acest motiv, cred că religia este un fals. Din acest punct de vedere, cred că aţi putea spune că nu sunt o femeie foarte religioasă, iar acest lucru este foarte confuz în ceea ce priveşte religia. Visez şi îmi imaginez un viitor unde va exista o religie mult mai paşnică sau o lume mult mai paşnică, o stare a minţii mult mai liniştită pentru generaţiile tinere. Asta visez”.

Acesta reprezintă fragmentul de interviu acordat pe data de 1 iunie 2010 celebrului Larry King de către Lady Gaga, în care controversata cântăreaţă vorbeşte despre sentimentele sale religioase. Întrebarea care se pune: după ce aţi urmărit ultimul ei videoclip “Alejandro”, mai puteţi spune că Lady Gaga ar fi o catolică credincioasă? Cred că e o glumă bună, căci în “Alejandro” găsim toate ingredientele prin intermediul cărora Lady Gaga denigrează Biserica Catolică şi, în general, creştinismul: călugăriţa îmbrăcată în latex şi care dansează seminud în jurul unor bărbaţi la fel de dezbrăcaţi sau înghiţirea unui rozariu de mărgele. Asemănându-se cu Madonna care, la sfârşitul anilor ‘80 şi începutul anilor ‘90 producea reacţii asemănătoare cu videoclipurile de la “Like A Prayer” (1989) şi “Vogue” (1990), Lady Gaga a devenit astfel noua fată-model pentru decadenţa americană.

Degeaba încearcă regizorul videoclipului “Alejandro”, Steven Klein, să apere această producţie, spunând că nu încearcă să pună în lumină negativă Biserica Catolică şi, implicit, creştinismul. “Simbolismul religios nu înseamnă nimic negativ, ci reprezintă bătălia personajului principal între forţele întunecate ale acestei lumi şi salvarea spirituală a sufletului. La sfârşitul filmului, ea alege să devină călugăriţă, lucru ce semnifică dorinţa de a deveni sfântă”, a declarat Steven Klein, într-un interviu acordat portalului mtv.com. Cine te mai crede d-nule Klein?

Când am început prima dată să vorbesc despre Lady Gaga (Lady Gaga, păpuşa Illuminati, sau cum poţi controla mintea umană şi Lady Gaga, păpuşa Illuminati (partea 2): să dansăm pe tărâmul ocult) am fost privit cu foarte multă circumspecţie. Mulţi cititori ai acestui site nu credeau în elementele oculte prezente în muzica lui Lady Gaga. Dar unora, le-am deschis ochii, aşa că, în ultimul articol despre Lady Gaga (Lady Gaga, păpuşa Illuminati (partea 3): manipularea minţii din videoclipul “Telephone”) raportul s-a inversat, scepticii ocultismului lui Lady Gaga devenind din ce în ce mai puţini. Şi asta pentru că multe lume şi-a dat seama că în spatele controversatelor idei transmise de cântăreaţa americană, prin intermediul muzicii şi al videoclipurilor, se află mult ocultism. Iar aceste simboluri nu fac decât să manipuleze mintea umană, fără ca cei mai mulţi dintre fanii lui Lady Gaga să-şi dea seama.

Ceea ce am spus mai sus este valabil şi în ultimul videoclip controversat a lui Lady Gaga, “Alejandro”. Dacă nici în acest articol nu veţi putea înţelege simbolismul satanist promovat de Gaga, înseamnă că nu aveţi puterea de a discerne între lucrurile malefice şi cele normale.

Să începem, deci, să analizăm ce elemente oculte apar în videoclipul “Alejandro”. El începe şocant, cu apariţia unor oameni îmbrăcaţi în negru, care se apucă să danseze ca nişte nebuni. Interesant e că, pe fundal, se aude nişte tunete, care se ştie că sunt produse de fulgere. Iar fulgerul nu reprezintă altceva decât…simbolul Satanei!
Şi asta pentru că există un pasaj în Noul Testament în care Satana apare ca un fulger de lumină: Luca 10:18: “Şi le-a zis: Am văzut pe satana ca un fulger căzând din cer” (am discutat recent despre acest subiect în articolul Lucifer, fiinţa care ne aduce lumina înţelepciunii!?? Ce Not Shown’…) Aşadar, putem presupune că acei oameni îmbrăcaţi în negru, de la începutul videoclipul, reprezintă un fel de emisari ai Satanei.

Ce e şi mai interesant îl reprezintă faptul că unul din aceşti “oameni în negru” poartă pe capul său simbolul hexagramei, simbol ce poate reprezenta numărul bestiei (6-6-6) din Biblie, simbolul ales de francmasonul şi ocultul Rotschild să reprezinte statul Israel, la înfiinţarea sa, în 1947...“Alejandro” din melodie reprezintă de fapt…Antihristul!

Ţinând cont de cele spuse mai sus, în acest context şi numele melodiei “Alejandro” capătă o nouă semnificaţie. “Alexandru” (în limba română) nu este doar un simplu nume de băiat pentru Lady Gaga, vreun amant de origine spaniolă, ci este însuşi…Antihristul! Cum este posibil crearea unei asemeni legături? Ce fundamente istorice şi religioase stă la baza unei asemeni legături?

Vom începe mai întâi cu argumentele religioase, prin care este descris Anticristul în Biblie:

1) Care este numele său?

- Antihristul (1 Ioan 4:3: “Şi orice duh, care nu mărturiseşte pe Iisus Hristos, nu este de la Dumnezeu, ci este duhul lui antihrist, despre care aţi auzit că vine şi acum este chiar în lume”).

- Fiară de mare (Apocalipsa 13:1: “Şi am văzut ridicându-se din mare o fiară, care avea zece coarne şi şapte capete şi pe coarnele ei zece cununi împărăteşti şi pe capetele ei: nume de hulă”).

- Urâciunea pustiirii (Matei 24:15: “Deci, când veţi vedea urâciunea pustiirii ce s-a zis prin Daniel proorocul, stând în locul cel sfânt – cine citeşte să înţeleagă”).

- Corn mic (Daniel 7:8: “M-am uitat cu luare aminte la coarne, şi iată un alt corn mic creştea între ele, şi trei din coarnele cele dintâi au fost smulse de el. Şi iată că acest corn avea ochi ca ochii de om şi gură care grăia lucruri mari”).

- Omul nelegiuirii, fiul pierzării (Tesaloniceni 2:3: “Să nu vă amăgească nimeni, cu nici un chip; căci ziua Domnului nu va sosi până ce mai întâi nu va veni lepădarea de credinţă şi nu se va da pe faţă omul nelegiuirii, fiul pierzării”).

2) Care este originea lui Antihrist?

- Este adus la viaţă din iad (Apocalipsa 11:7: “Iar când vor isprăvi cu mărturia lor, fiara care se ridică din hăuri, va face război cu ei, şi-i va birui şi-i va omorî”).

- Este din perioada de dinaintea Imperiului Roman, Noul Testament fiind scris în perioada de apogeu al Imperiului Roman. Acest lucru se deduce din Apocalipsa 17:8-11: “Fiara pe care ai văzut-o era şi nu este şi va să se ridice din adânc şi să meargă spre pieire (…) Cele şapte capete sunt şapte munţi deasupra cărora şade femeia. Dar sunt şi şapte împăraţi: cinci au căzut, unul mai este, celălalt încă nu a venit, iar când va veni are de stat puţină vreme. Şi fiara care era şi nu mai este – este al optulea împărat şi este dintre cei şapte şi merge spre pieire”. Precum se vede, în Apocalipsa lui Ioan (redactată la sfârşitul sec.1 d.Hr.) se scrie foarte clar despre o fiară care a fost în trecut, şi acum nu mai este.

3) Care este identitatea sa?

- Este unul din cele şapte capete din Biblie. El trebuie să fie regele Egiptului, Asiriei, Babilonului, Persiei, Greciei, Romei (Imperiului Roman de viitor).

- Din moment ce a trăit înaintea apariţiei Imperiului Roman, el trebuie asociat cu “împăratul nr.5″ (Apocalipsa 17:10: “Dar sunt şi şapte împăraţi: cinci au căzut, unul mai este, celălalt încă nu a venit”).

Dintre toţi regii faimoşi ai lumii antice, cel mai celebru a fost Alexandru cel Mare (356-323 î.Hr.), cel care a creat un imperiu imens, cel mai mare din toată istoria omenirii. În mod sigur, Apocalipsa lui Ioan se referă la el, şi nu la faraonii din Exod, monarhii asirieni sau regii babilonieni şi persani (din mai multe motive, ca de exemplu faptul că regii babilonieni şi persani au fost, de obicei, credincioşi).

De ce este cel mai potrivit să-l identificăm pe Alexandru cel Mare ca fiind Antihristul din Biblie?

Din mai multe motive, printre care am aminti:
- el a fost cel mai faimos rege al antichităţii, despre care s-a scris cel mai mult.
- ascensiunea şi decăderea sa au fost descrise cel mai bine în profeţiile lui Daniel din Biblie (profeţii făcute cu circa 3 secole înainte!)
- el credea că este fiul lui Zeus, fiind un conducător foarte arogant.
- va duce o campanie de genocid împotriva credincioşilor care nu i se supun.

În concluzie, mulţi teologi îl văd pe Alexandru cel Mare drept Antihristul. E o coincidenţă faptul că Lady Gaga cântă despre un Alexandru, care, în contextul din videoclip, are legătură cu Lucifer (Satana / Antihristul)?

Alte semne sataniste din videoclipul “Alejandro”

După ce am văzut că Lady Gaga îl elogiază pe Antihrist în acest videoclip, să vedem ce alte semne satanice mai apar de-a lungul celor peste 8 minute de “sărbătoare satanistă”.

1) Crucea întoarsă de pe hainele de călugăriţă ale lui Lady Gaga. Crucea întoarsă este văzută în genere ca un simbol satanic, deoarece pare a nega martiriul lui Iisus.
2) Lady Gaga face sex cu Antihristul
3) Lady Gaga se transformă într-o fiinţă luciferică

După ce are sex cu Anticristul, Lady Gaga, în videoclip, experimentează un orgasm, iar, după acesta, trupul ei se transformă (destul de macabru) într-o figură hidoasă care se dizolvă uşor în lumina…luciferică.

4) Lady Gaga are 3 coarne asemenea lui Baphomet
Interesant e faptul că într-o secvenţă, Lady Gaga apare cu 3 coarne, exact ca diavolul Baphomet. Acesta este unul dintre cei mai mari demoni din istoria teologică a lumii.

În loc de concluzii…

Ce vrea de fapt să ne sugereze acest ultim videoclip? Poate faptul că Antihristul se află pe punctul de a veni în vremurile noastre, împreună cu demonii (sau extratereştrii) săi? Poate că “Alejandro” vrea să introducă în subliminal ideea că femeile s-ar putea să le placă să aibă relaţii sexuale cu aceste fiinţe. A nu se uita că, în trecut, nu doar în Biblie, ci şi în alte multe legende, întâlnim ideea că extratereştrii (sau demonii?) se împerecheau cu femeile pământene, rezultând o rasă mixtă, care a populat Pământul. Se apropie cumva acele vremuri din nou? Să fie oare Antihristul de natură extraterestră? Deja am făcut prea multe supoziţii, aşa că vă las pe voi să mergeţi cu imaginaţia mai departe…












Dupa declaratia socanta din cadrul unui interviu televizat, cand a marturisit ca perechea de coarne pe care o are in frunte este cat se poate de reala, acum Lady GaGa revine cu un videoclip care te lasa mut de uimire.
De la un videoclip la altul, Lady GaGa isi depaseste propriile performante. Dupa „Alejandro”, un tribut pentru homosexualii din intreaga lume ce anunta totodata si instaurarea Noii Ordini Mondiale si venirea Antichristului, artista a lansat clipul piesei „Born This Way”, iar materialul este de-a dreptul socant.Cum ideea melodiei este aceea de nastere, procreare, era de asteptat ca si videoclipul sa respecte tema.Clipul, care are o durata de peste 7 minute, prezinta povestea nasterii noii rase, asa cum spune Mama Monstru (GaGa).In clipul regizat de Nick Knight si Laurieann Gibson, Lady GaGa este filmata in timp ce da nastere unor oameni diformi pe care-i numeste monstrii ei.


Sa incepem sa descifram asadar,pas cu pas,fiecare element ocult din videoclip caci din cate vad,si acest videoclip contine destule.

La inceputul videoclipului,intalnim un unicorn sau un inorog.Inorogul, numit şi licorna sau unicorn, este un animal mitologic. Inorogul este reprezentat ca un cal alb având un corn în mijlocul frunţii. Legendele descriu acest corn ca având puteri miraculoase: vindecă bolile, curăţă răul, dă viaţă.
Inorogul aparea des in heraldica medievala,ca simbol pe blazoane.Totodata,este considerat a fi o creatura oculta,folosita in simbolistica masonica.
Si nelipsitul triunghi masonic...
O vedem pe Lady Gaga plutind in spatiu,printr-un cub transparent,ii vedem un chip ce ne face sa credem ca e al ei,dar defapt este unul fals,probabil desenat.Rotindu-se,cubul o infatiseaza pe ea meditand,avand celebrele coarne pe cap si pe umeri,imbracata in cele mai ciudate straie,aproape nepamantene.Ea spune ca acesta este manifestul Mamei-Monstru.Dupa imagini de-a dreptul gretoase,ea povesteste despre nasterea unei noi rase de monstrii,ce da nastere unor oameni diformi pe care-i numeste monstrii ei.Apar apoi niste secvente de-a dreptul terifiante,niste figurine ciudate,rosii,ce ne da aspectul unui iad,unor diavoli.Apar fulgerele si ea,imbracata in negru si cu o infatisare de schelet.Din zona genitala,scoate o mitraliera cu care trage,mimand orgasmul.Se aud clopotele......apar figurine de scheleti gata sa se nasca.

Se infatiseaza clonele ei,monstrii nascuti de ea,care stau ingenuncheate.Iar Gaga umbla imbracata doar in lenjerie intima.

Iata si versurile in engleza:
INTRO:
IT DOESN'T MATTER IF YOU LOVE HIM, OR CAPITAL H-I-M
JUST PUT YOUR PAWS UP'
CAUSE YOU WERE BORN THIS WAY, BABY


VERSE:
MY MAMA TOLD ME WHEN I WAS YOUNG
WE ARE ALL BORN SUPERSTARS

SHE ROLLED MY HAIR AND PUT MY LIPSTICK ON
IN THE GLASS OF HER BOUDOIR

"THERE'S NOTHIN WRONG WITH LOVIN WHO YOU ARE"
SHE SAID, "'CAUSE HE MADE YOU PERFECT, BABE"

"SO HOLD YOUR HEAD UP GIRL AND YOU'LL GO FAR,
LISTEN TO ME WHEN I SAY"


CHORUS:
I'M BEAUTIFUL IN MY WAY
'CAUSE GOD MAKES NO MISTAKES
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY

DON'T HIDE YOURSELF IN REGRET
JUST LOVE YOURSELF AND YOU'RE SET
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY


POST-CHORUS:
OOO THERE AIN'T NO OTHER WAY
BABY I WAS BORN THIS WAY
BABY I WAS BORN THIS WAY
OOO THERE AIN'T NO OTHER WAY
BABY I WAS BORN-
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY


DON'T BE A DRAG -JUST BE A QUEEN
DON'T BE A DRAG -JUST BE A QUEEN
DON'T BE A DRAG -JUST BE A QUEEN
DON'T BE!


VERSE:
GIVE YOURSELF PRUDENCE
AND LOVE YOUR FRIENDS
SUBWAY KID, REJOICE YOUR TRUTH

IN THE RELIGION OF THE INSECURE
I MUST BE MYSELF, RESPECT MY YOUTH

A DIFFERENT LOVER IS NOT A SIN
BELIEVE CAPITAL H-I-M (HEY HEY HEY)
I LOVE MY LIFE I LOVE THIS RECORD AND
MI AMORE VOLE FE YAH (LOVE NEEDS FAITH)

REPEAT CHORUS + POST-CHORUS

BRIDGE:

DON'T BE A DRAG, JUST BE A QUEEN
WHETHER YOU'RE BROKE OR EVERGREEN
YOU'RE BLACK, WHITE, BEIGE, CHOLA DESCENT
YOU'RE LEBANESE, YOU'RE ORIENT
WHETHER LIFE'S DISABILITIES
LEFT YOU OUTCAST, BULLIED, OR TEASED
REJOICE AND LOVE YOURSELF TODAY
'CAUSE BABY YOU WERE BORN THIS WAY

NO MATTER GAY, STRAIGHT, OR BI,
LESBIAN, TRANSGENDERED LIFE
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN TO SURVIVE
NO MATTER BLACK, WHITE OR BEIGE
CHOLA OR ORIENT MADE
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN TO BE BRAVE

REPEAT CHORUS


OUTRO/REFRAIN:

I WAS BORN THIS WAY HEY!
I WAS BORN THIS WAY HEY!
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY HEY!

I WAS BORN THIS WAY HEY!
I WAS BORN THIS WAY HEY!
I'M ON THE RIGHT TRACK BABY
I WAS BORN THIS WAY HEY!


Prin aceste versuri,Lady Gaga,sau Mama-Monstru le spune puilor ei-creaturile fiind femei, ca trebuie sa fie perfecte ca niste regine si superstaruri,ca merg pe drumul cel bun,sa fie curajoase,ca nu conteaza ca sunt negre,albe,asiatice,indiferent de culoare sau orientare sexuala,le repeta ca sunt pe calea cea buna,sa iubeasca,sa fie frumoase.



Ce urmeaza sa fie aratat in videoclip ne este deja foarte cunoscut:dans lasciv,gesturi sexuale-pornografice,simboluri sataniste,miscari de dans preluate dupa Micheal Jackson.
Observam pe Gaga aparand in 4 ipostaze:cea de mama a monstrilor,asezata pe un tron de cristal,avand un al treilea ochi in barba,in cea de conducatoare a noii rase,in cea de schelet ce imbratiseaza si se saruta cu un alt schelet,de sex masculin si in cele din urma,intr-o femeie ce calareste inorogul.La sfarsit,avand manusi fosforecente si lacrimeaza.


Concluzii
Dar tot ce intelegem e faptul ca Lady Gaga naste o noua rasa de monstrii si ei vor domina Pamantul.Ce se vor intampla cu oamenii?
Am vazut in videoclipurile anterioare,cu ajutorul Mass-Mediei,Elita Mondiala formata din oligarhi,bancheri,savanti,vedetele,politicieni,lideri politici,economici ,culturali,militari si religiosi ,au otravit din punct de vedere psihologic pe oamenii de rand cu dezinformare sau informatii false,ba chiar si cu divertisment,sex si violenta.Am vazut cum au fost controlati mental,cum a fost instaurat Noua Ordine Mondiala,chemarea la razboaie si revolte,venirea Antichristului,dar egalitatea dintre oameni-lucru pe care Globalizarea il cere si asta transmite si Lady Gaga prin videoclipurile ei,ideea de globalizare.
Iar acum,aflati in Noua Ordine Mondiala,oamenii vor fi greu de manipulat si tinuti sub control caci sunt foarte multi.Ce de facut?Lasand la o parte teoriile prostesti SF cu invazia extraterestrilor si dominatia lor asupra Pamantului si distrugerea specii umane ca sa fie inlocuita cu o rasa extraterestra,trebuie sa inlocuiesti specia umana cu o alta specie...formata din indivizi care sa fie sclavi,sa se supuna,sa fie prosti ca niste animale si sa arate ca ele.Adica mai pe scurt,Lady Gaga doreste ca specia umana sa INVOLUEZE ca sa apara rasa de monstrii supusi.Involuand,ne vom schimba nu numai mintea,ci si trupul.In videoclip,rasa aceea are coarne.Sa se refere acele coarne la conceptul de diavol malefic?Nu,ci pur si simplu la dobitoace!


Daca era vorba de extraterestrii sau reptilieni,in videoclip,rasa aceea de monstrii ar fi aratat mult superiori oamenilor,mult mai inteligenti,mai avansati si poate chiar perfecti.Dar aici in videoclip,ei apar ca niste inferiori,ca niste involuati,mult inferiori oamenilor de azi,arat ca niste sclavi.
Asadar,Elita Mondiala,dupa ce va instaura Noua Ordine Mondiala,nu numai ca va inlantui specia umana,dar totodata ne vor trata ca pe niste animale si pana la urma,ne vor anihila,inlocuindu-ne cu o noua specie,o noua rasa care sa fie mai inferioara si sa domine planeta,inmultind-o prin procesul clonarii,proces prezentat si in videoclip.


OpHaNiM


Mesaje : 560
Reputatie : 4547

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Lady Gaga-papusa Illuminati???

Mesaj Scris de OpHaNiM la data de 3/3/2011, 01:55

Episodul 5-o noua rasa
Videoclipul pentru piesa Born This Way – primul extras de pe albumul omonim al lui Lady Gaga – a avut premiera astazi pe contul oficial de VEVO al vedetei.


Clipul in regia fotografului de moda britanic Nick Knight [acelasi care a realizat materialele video pentru turneul mondial Re-Invention al Madonnei] este cel mai greu accesibil publicului larg dintre toate cele realizate de Gaga pana in acest moment. Asta pentru ca este supra-incarcat cu simboluri din diverse religii si culturi. Cu alte cuvinte ae un caracter universal.


In mare, videoclipul militeaza pentru libertate absoluta, pentru egalitatea dintre oameni, pentru renuntarea la prejudecati si mai ales pentru iubirea de sine, cu defectele si calitatile cu care ne-am nascut. “Whether life’s disabilities / Left you outcast, bullied or teased / Rejoice and love yourself today / ‘Cause baby, you were born this way / No matter gay, straight or bi / lesbian, transgendered life / I’m on the right track, baby / I was born to survive.”


In introducere, Gaga afirma ca videoclipul este un Manifesto of Mother Monster.


Gaga incepe sa nareze “manifestul” din pozitia lotus.

Pozitia lotus




Pozitie ce isi are originea in practicile de meditatie din India antica. Este o pozitie utilizata deseori in ritualurile de meditatie in traditiile contemplative Hindu Yoga si Buddhism.

Pozitia lotus este infatisata in imagini cu Shiva, Zeu al meditatiei in Hinduism si Siddhartha Gautama, fondatorul Buddhismului.


Pentru a asigura universalitate acestui Manifesto of Mother Monster, Gaga plaseaza “nasterea” intr-un teritoriu extarterestu, in spatiu si foloseste simboluri din diverse religii si culturi.


Originalitatea clipului consta in faptul ca nu pune in scena atat de exploatata lupta dintre bine si rau, ci puncteaza complementaritatea dintre cele doua forte ce guverneaza lumea. Gaga prezinta raul ca pe o necesitate, ca pe un factor ce asigura echilibrul Universal['How can I protect something so perfect without evil?"] . Cu alte cuvinte, Gaga se declara adepta a conceptului Yin si Yang



Potrivit Wikipedia, Yin și Yang sunt două concepte religioase care își au originea în filozofia și metafizica chineză. Aceste concepte reprezintă forțele primordiale și complementare ce compun universul și toate componentele acestuia.

Yin (Chineză: 陰/阴; pinyin: yīn; se traduce literal prin “loc întunecos, pantă (deal) nordică, mal (râu) sudic; noros, sumbru”) este elementul întunecat; el este trist, pasiv, sobru, feminin, introvertit, intim, și corespunde nopții.

Yang (陽/阳; yáng; “loc însorit, pantă (deal) sudic, mal (râu) nordic; strălucire solară”) este elementul luminos; este fericit, plin de vitalitate, activ, strălucitor, masculin și corespunde zilei. Yin este adeseori simbolizat de apă și de pământ, în timp ce Yang este simbolizat de foc și vânt.

Atata vreme cît vom persista în a separa yin și yang nu putem spera să-i atingem… dacă cineva vrea să ajungă undeva cu bicicleta nu va putea să împingă ambele pedale concomitent căci va rămîne pe loc. Pentru a avansa trebuie să împingă o pedală și să o elibereze pe cealaltă, simultan. Mișcarea completă constă în împinge/eliberează. Împingerea este urmarea eliberării și fiecare dintre ele devine, respectiv, cauza celeilalte.

Cuplul yin-yang poate fi reprezentat sub forma unor forțe sau tendințe complementare care constituie infrastructura dinamică a universului. Astfel, filozofia yin-yang poate fi explicația adecvată a schimbărilor în univers (atît pe plan uman, cît și pe cel al fenomenelor naturii).


In basmele occidentale, inevitabil binele distruge raul. Insa in orient, idea fundamentala este de a armoniza cele doua forte, reprezentate de Yin si Yang. Astfel, cand una dintre cele 2 forte incearca sa se extinda (sa o inghita pe cealalta), automat apare in interiorul ei, in forma absoluta si perfecta (cercul), forta opusa. Pentru a elimina total una dintre cele 2 forte, trebuie distruse amandoua.


Paradoxal, militand pentru acceptarea raului, Gaga aminteste conceptele de baza al Crestinismului: Iertarea si Acceptarea. Nu este dreptul nostru sa judecam si nici sa pedepsim. “Cine nu iarta nu iubeste. Cine nu iarta si cine nu-l iubeste pe om nici pe Dumnezeu nu-L iubeste”, spune dogma cresina. Poate ca cea mai mare virtute este iubirea de vrajmasi; sau macar sa te rogi pentru ei, sau macar sa nu te razbuni pe ei. Lasa-L pe Dumnezeu sa faca dreptate. Nu judeca, sluga straina! “A Mea este razbunarea” – zice Domnul.


Pe de alta parte, toti suntem creatii ale lui Dumnezeu si a ura pe cel de langa tine, indiferent de motiv este egal cu a-L ura pe Dumnezeu”

Gaga duce viziunea despre egalitate absoluta sa pana la extrem “It doesn’t matter if you love Him [Dumnezeu] or capitol H.I.M [aka His Infernal Majesty]” [Nu conteaza daca Il iubesti pe El [Dumnezeu] sau pe Diavol]

Gaga prezinta Geneza: Nasterea rasei umane si nasterea celor doua forte primordiale care o controleaza. Nasterea umanitatii [sau a unei noi rase] se produce printr-un proces chinuitor. Mama natura este crucificata pe parcursul nasterii.

Crucificarea



Crucificarae reprezinta de asemenea maltratarea, terorizarea, chinuite, judecarea si condamnarea fara un motiv real.


Tanara aminteste astfel de chinurile prin care a trecut Iisus care din dragoste asboluta pentru oameni a venit pe Pamant pentru a lua pacatele Lumii asupra si a le platit prin rastignirea pe Cruce. Asta pentru ca apoi, prin Inviere, sa ia nastere o noua rasa umana, libera, una lipsita de pacate, lipsita de prejudecati, lipsita de rau. Invierea simbolizeaza renasterea. Din toate punctele de vedere. Cu alte cuvinte, “the birth of a new race within the race of humanity. The birth of a new race that doesn’t bear any prejudices.”


O noua rasa pe de alta parte imperfecta. Mama natura aduce pe lume fiinte cu diferite defecte si totusi foarte asemanatoare intre ele. Gaga puncteaza astfel faptul ca nimeni nu se naste perfect si ca acesta este – pardoxal – unul dintre punctele noastre comune. De asemenea, aduce in discutie conceptul de unitate in diversitate. Mesajul este acela ca desi foarte diferiti, toti suntem la fel. Si la fel de plini de defecte.



Ca un argument menit sa intareasca ideea ca suntem fabulosi in imperfectiunea noastra, Gaga face referire la Ludwig van Beethoven, compozitorul si pianistul german – unul dintre cei mai influenti muzicieni ai tuturor timpurilor. Ludwig van Beethoven a compus, dirijat si cantat la pian in ciuda faptului ca era complet surd.



Mama natura este reprezentata in clip de Zeita Hindu Durga [Mama]



Potrivit Wikipedia, Maa [Mama] Druga simbolizeaza puterea Fiintei Supreme care mentine ordinea morala si corectitudinea in Univers. Druga este mama divina care protejeaza omenirea de forte ale raului: egoism, gelozie, ura, furie si ego. Dragostea Mamei pe copilul sau, este cel mai bun exemplu de dragoste pura pentru Univers.


Tot Mama natura este reprezentata in clip si de Papalitate [reprezentanta a Catolicismului].

Coroana Papala



Nasterea are loc – asa cum am spus la inceput inceput in G.O.A.T – A Government Owned Alien Territory. “Goat” scris legat se traduce “tap”. In Satanism, in capul de tap este simbolul lui Baphomet

Baphomet



Zeitate pagana devenita in secolul 19 un simbol al Satanismului.

Pe de alta parte, exista o teoriein Satanism care traduce asemanarea dintre sistemul reproducator feminin si capul de tap prin aceea ca procreerea si nasterea ar fi satanice.



Nasterea este echilibrata si in clip, ca si in realitate de moarte. Prin segventele in care Gaga – transformata prin machiaj in schelet, apare alaturi de modelul Rick Genest, cunoscut ca Zombie Boy datorita tatuajelor reale[!!!] ce ii acopera tot trupul si chipul.



Gaga face referire la Ziua Mortii [Day of the Dead sau El Dia de los Muertos], zi in care Mexicanii, Americanii si Canadieni poarta un machiaj asemanator si isi amintesc de rudele si prietenii trecuti in nefiinta.

Modelul Rick Genest a colaborat prima oara cu Gaga pentru video-ul ce a insotit prezentarea colectiei Thierry Mugler Men’s fall-winter 2011/2012 ready-to-wear in cadrul Paris Fashion Week, video care are pe fundal remixul unei piese de pe albumul Born This Way.
Videoclipul incepe cu triunghiu roz cu varful in jos si se termina cu acelasi simbol dar cu varful in sus. Dincolo de simbolistica legata de homosexualitate, sageata in jos semnifica factorul negativ, iar sageata in sus semnifca factorul pozitiv. Astfel Gaga sugereaza ca o daca ce intelegi si accepti aceasta complementaritate intre bine si rau, o data ce intelegi si accepti oamenii din jurul tau cu partile lor pozitive si negative si mai ales o data ce te accepti pe tine cu partile tale pozitive si negative, vei ajunge la acel echilibru suprem ce iti va asigura fericirea.


Triunghiul roz



Insigna specifica lagarelor de concentrare naziste, folosita pentru a-i identifica pe acei prizonierii trimisi acolo din cauza orientarii lor homosexuale. Fiecare astfel de prizonier era obligat sa poarte un astfel de triunghi cu varful in jos pe haina.

La finalul anilor 1970, triunghiul roz – intors cu varful in sus – a deveit simbol al luptei pentru drepturile homosexualilor.

Triunghiu roz sta la baza designului unor cladiri si locatii precum Homomonument [Amsterdam], the Gay and Lesbian Holocaust Memorial [Sydney], Pink Triangle Park[San Francisco] si Pink Triangle on Twin Peaks


Gaga sugereaza ca acest echilibru nu poate fi atins decat privindu-ne pe noi insine si pe cei din jur nu cu ochii fizici care pot fi manipulati, ci prin cel de-al treilea ochi.

Al treilea ochi



In Hinduism si Buddhism, A treilea ochi simbolizeaza iluminarea. In traditia indiana se numeste gyananakashu Ochiul cunoasterii si al intelepciunii”, si face referire la “profesorul din interior” sau antar-guru. Al treilea ochi este ajna chakra [cea de-a sasea ceacra] care este de asemenea cunoscuta ca ceacra dintre ochi.

In Hinduism, se crede ca dechiderea celui de-al treilea ochi al Shivei va produce distrugerea finala a universului fizic.


Alternanta intre trecut si viitor este de asemenea reprezentata prin referirea la Zeul Janus

Zeul Janus



In mitologia si religia romana, Janus este Zeul portilor, usilor, inceputurilor si finalurilor si al timpului. Janus are doua capete indreptate in directii opuse, Un cap priveste spre trecut, iar celalalt spre viitor.

Prin acest videoclip, Gaga punteaza de asemenea ca granita intre bine si rau este una aproape imperceptibila si ca fiecare dintre noi trecem frecvent – prin faptele si gandurile noastre – cand de o parte, cand de cealalta a baricadei. Prejudecatile, dreptului de a-i judeca si condamna pe ceilalti ne plaseaza de partea Diavolului, iar acceptarea partilor negative din cei din jur si din noi ne plaseaza de partea binelui. “And as she herself split into two, rotating in agony between two ultimate forces, the pendulum of choice began its dance.”

Astfel din Rai cadem in Iad si din Iad urcam din nou in Rai in functie de ce alegem sa facem



La final, fara nici o legatura cu restul clipului, Gaga aduce un tribut Regilor Muzicii Pop, Miichael Jackson si Madonna



Lady Gaga sustine ca pictorii din operele carora s-a inspirat pentru acest videoclip sunt Salvador Dali and Francis Bacon. Totusi, scena nasterii mi se pare mai degraba asemanatoare cu pictura Fridei Kahlo, botezata – culmea! – Mi nacimiento [1932]



Conceptele din prima parte a “manifestului” ["mitosis of the future," "multiverse" si conceptele constant schimbatoare "temporal" si "etern."] sunt preluate de la Denny Brewer, un muzician texan, devenit celebru datorita inregistrarilor sale despre dimeniuni alternative, oameni-soparla, etc, toate adunate pe albumul Bright Eyes’ The People’s Key.

O alta sursa de inspiratie o reprezinta H.R. Giger:, pictor sculptor si set designer elvetian, castigator al Premiului Oscar la categoria Best Achievement for Visual Effects pentru creatiile din filmul Alien.


Videoclipul Born This Way contine de asemenea, o multime de similitudini cu videoclipul Express Yourself al Madonnei.

Lady Gaga – Born This Way Vs Madonna – Express Yourself



Dar mai ales cu videoclipul Badtime Story, al aceleiasi vedere pop:









OpHaNiM


Mesaje : 560
Reputatie : 4547

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum